2011. január 4., kedd

Nyúl éve

Bocsi, hogy eddig nem írtam még egy jókívánságot sem, de nagyon el voltam foglalva magammal. Minden erőmmel gyógyultam, így mára már egész jó a helyzet.

Ezúttal valahogy annyira nem sokkolt, hogy január lett, bár bevallom nem tartozik a kedvenc hónapjaim közé. Örültem, hogy 2010-et magam mögött tudhatom, mert -  lehet, hogy kicsit hálátlannak tűnök, de - nem szerettem. Adott pedig hatalmas örömöt, gyarapodtunk is, de mindennek ára volt. Amit elvett, az nagyon rosszul érintett, és a jó híreket is folyamatos idegeskedés kísérte…

Zsuzsi barátnőm szerint mindennek vége, hiszen hamarosan (február 3-án) a Nyúl évébe lépünk, ami különösen kedvező időszaknak ígérkezik. (Ő már csak tudja, hiszen egy könyvesboltban beleolvasott a kínai horoszkópba…) Különösen fogékony vagyok most a jó hírekre, úgyhogy én hiszek neki. Állítólag a Nyúl éve egy békésebb, kiegyensúlyozottabb, nyugodtabb esztendő lesz. Részemről oké!

Addig is előttünk még egy január, ami elég eseménydúsnak ígérkezik.

Terveim szerint Martina hazahoz egy nagyon szép félévi bizonyítványt, ír egy jó magyar és egy még jobb matek felvételit. Megkapja a személyi igazolványát is, mert ebben a hónapban 14 éves lesz. Névnapja is lesz - csak győzzük ajándékokkal…

Én hetente NST-re és orvoshoz járok majd, és reményeim szerint a hónap utolsó napjaiban nagyon könnyen és villámgyorsan világra hozom Miront, aki  egészséges lesz és gyönyörű!

Ezek a reális tervek, ha kicsit nagyobbat álmodhatok, akkor legyen még egy lottónyeremény is!

3 megjegyzés:

Timi írta...

Szerintem ezek reális vágyak! Ok, a lottó ötös kicsit már a határt súrolja, de legyen benne a keretben:DD Nagyon úgy érzem ám én is, hogy ez az év egészen más lesz mint a tavalyi. Legyen igazunk!!!

Névtelen írta...

Kriszta !
Nem csak boldogok és kiegyensúlyozottak leszünk ám ! Hanem DŐL A LÉ is !

Tinca írta...

Hihihi, na ő a Zsuzsi... :)
Nekem nem esik nehezemre kimondani: "igazad van/volt", és ezúttal nagyon szeretném is - úgyhogy reméljük Timi, jöhet a Te listád is és ha nekem jó, Neked is az lesz. :)