2009. október 27., kedd

Lista a Jézuskának*

avagy Segítség az ajándékvásárláshoz…

58 nap, és 2 fizetés múlva karácsony. Hogy ne kelljen az utolsó percben kapkodva és tolongva vásárolni, én már összeírtam, hogy kb. kinek mi az elképzelésem. (Na ez az, amit nem osztok meg Veletek bocsi, tekintettel arra, hogy a legtöbb célszemély olvassa a blogot.)
Néhány apróságot már be is szereztem, néhány folyamatban van, de van olyan is, ami komoly szervezést igényel. (Gigi, keresni foglak!!!)

Készítettem egy olyan listát is, hogy az enyéim minek örülnének a legjobban. Nem konkrét dolgokat írtam, inkább csak irányokat. Én örülnék egy ilyen felsorolásnak, remélem Ti sem veszitek rossznéven.
A lista szerintem még bővülni fog, de egyelőre ezek jutottak eszembe.

Mikulás MINERVA

Szeret “főzni”.
Műanyag állatokkal is szívesen játszik. (Igaz, van vagy 836 db, de mindig örömmel befogadja az újakat.)
Plüsst azt köszönjük nem kérünk, rengeteg van és nem köti le tartósan.
Interaktív plüss az viszont nyerő, de ha sikerül beszerezni, az az itthoni fa alatt fog csücsülni.
Babázni szeret nagyon, és mindent, ami ehhez kapcsolódik.
Fa logikai játékokkal is egyre jobban eljátszik.
Szereti nagyon amin gombok vannak, zenél, hangot ad ki. (Bevallom, én már kevésbé, tehát légy szíves, ha egy ilyen “csoda” mellett döntenél, vedd figyelembe az alábbiakat: Legyen rajta hangerőszabályzó. A dallam, ami elsőre fülbemászó, nem biztos, hogy harmincadszorra is az. A csomagolás tartalmazza az elemeket, mert Mincsi a tisztában van vele, hogy történnie kell valaminek, ha megnyomja a gombokat, ellenkező esetben hiszti, sírás stb, és légyszi ne kelljen karácsonykor benzinkútra menni elemért.)
Szerszámkészlet is nagy kedvenc.
Ruhára nincs most szüksége, de ha mégis úgy döntenél, akkor 98-as méretűt válassz, cipőből pedig 25-ös (UK 8-as)
Hercegnős dolgoktól kíméljetek légyszi!!!
Kedvenc mesehősök: Spongyabob, Barney

MARTINA

Szereti a finom illatokat, hiszen nő, csak még kicsiben.
Ékszerek, bizsuk minden mennyiségben jöhetnek.
Esetleg szolidabb kencék is.
Trendi tollaknak, ceruzáknak, füzeteknek is örül.
Persze annak is, amit fel lehet venni.
Kedvenc színei: rózsaszín, lila, fekete, fehér
HSM és Hannah Montana díszítésű akármi, az nagyon nem jó elképzelés. Inkább Ed Hardy, vagy Twilight.
Vannak konkrétabb ötleteim is, de ugye ide nem írhatom le. (És nem is fogom Martina, hihihi.)

APA

Tudom, családunkból Apát a legnehezebb ajándékozni.
Könyv, kizárólag sci-fi műfajban, esetleg foci, vagy barkács.
Alkoholt még mindig nem iszik.
Arcszeszt sem használ, csak parfümöt.
(Keress légyszi, ha tanácstalan vagy, nem írhatom le konkrétabban, pedig tudnám…)

ANYA

Huh, na ez lesz a poszt leghosszabb része attól tartok. Figyelsz Apa?
Könyv (Wass Albert, Szabó Magda, Vámos Miklós, főleg magyar írók könyvei)
Szakácskönyvek közül van 3, aminek nagyon örülnék:
Lévai Anikó: A konyhaablakból
Bódi Margó: Az én ízvilágom
Bangó Margit: Határtalan lakoma
Facica boldoggá tesz bármely mennyiségben és nagyságban.
Másik nagy kedvenc az elefánt, de csakis felálló ormánnyal. Bármennyit el tudok helyezni ebből is.
Imádom a gyertyákat.
Szeretem a romantikus filmeket is.
Illatok közül még nem próbáltam, de szeretném: Versace Versense
Próbáltam már, Apa választotta egyszer és imádtam, olyan jó lenne megint érezni:
Laura Biagiotti: Aqua di Roma
És az örök kedvenc: Chanel Chance
Apaaa olvasol, ugye?
Szeretnék egy dia-digitalizálót, de nagyon!
A KÉK színt pedig utálom. Na jó, halványabb változata még elmegy, de csakis barnával, nem sárgával.

* Vagy Mikulásnak, vagy öööö kinek is? Mit mondjak Mincsikének? Na ez is megér majd egy bejegyzést szerintem.

2 megjegyzés:

Daniella írta...

örülök, hogy nemcsak mi jézuskázunk már...

Tinca írta...

:-) Igen, nálunk már javában folyik a ráhangolódás. Nincs is időm nagyon olvasgatni és hozzászólni, úgyhogy van egy kis elmaradásom Nálad is, de majd tudni fogod, ha behoztam. :-)