2009. október 5., hétfő

Kiflit sütöttem

Néhány nappal ezelőtt fedeztem fel Limara blogját, azóta gyűjtöm a bátorságot, hogy megpróbálkozzam én is valamelyik kenyércsoda elkészítésével.
(Nézzetek be – de szigorúan teli hassal –, mert lenyűgöző, amit ott látni.)
Elsőre az “egyszerű tejfölös kiflire” esett a választásom, mert a nevéből az első szó erősen buzdított.
Az eredmény a képen látható. Elsőre szerintem egész szépek lettek, bár a formázást még gyakorolnom kell. (Légyszi ne hasonlítsátok össze Limaráéval.)
Az íze? Na azzal kicsit megszívtam, mert Apa azt mondta, hogy nem veszünk többet bolti kiflit, Martina pedig kérdezte, hogy marad-e neki reggelre. (Olyan édesek, ugye? Nem vették el a kedvemet.)
Ezúton is köszönöm Limarának a receptet. Legközelebb zsemlével próbálkozom.

IMG_2156 A Limara-féle tejfölös kifli receptjét itt találjátok.

4 megjegyzés:

Limara írta...

Nagyon szépen köszönöm! :))
Szerintem gyönyörűek a kiflik, nagyon szép a formázás is, nem is értem, mi baj vele? :))

Tinca írta...

Nagyon köszönöm a kedvességed Limara!
Fogsz még hallani rólam, és előre is köszönöm a türelmedet, ugyanis nagyon készülök, hogy a "jól bevált fehérkenyereddel" is megpróbálkozzak.
Rá is keresek a blogodban az öregtésztára. :-)
Köszi még egyszer!

Andi írta...

Szia Tinca!
Nagyon ügyi vagy, és biztos fincsi is lett a kiflid! Összefut a nyál a számban!!!!!! Megnéztem Limara oldalát és jé, láss csodát Ő is makói mint Én!!!!!!!!!! Micsoda véletlen! Köszi hogy rátaláltál erre az oldalra, Én is ki fogom próbálni!
Szia, Andi

Tinca írta...

Szia Andi!
Tééényleg, Ti egy városban laktok! Akkor Andi Neked jó esélyed van rá, hogy egyszer találkoztok is valami rendezvényen - kár, hogy a könyvtárasról lemaradtál. Bár gondolom most túl sok időd se lenne ilyen "extrákra". De úgy olvastam Limara blogjában, hogy a helyi lapban is megjelennek receptjei.
Lorcsi jól van ugye?