2009. október 25., vasárnap

Bosszúálló környezetem

Szombat

Miután reggel beleöntöttem 3 deci cukros teát az edényszárítóba úgy, hogy az tele volt tiszta tányérokkal, még nem gondoltam rá, hogy abba kéne hagyni mára a konyhai tüsténkedésem.
Gyorsan felmostam és közben megmagyaráztam magamnak, hogy ez volt az edények bosszúja, amiért elmosogattam lefekvés előtt, de előhagytam őket porosodni.

Amikor Martina kakaóját szervíroztam és a teljes útvonalamra a konyhától az étkezőig, na meg persze az asztalra is kilötyögtettem a pohár felét, már kicsit ideges voltam. Pedig akkor még nem tudtam, hogy harmadszor, sőt negyedszer és ötödször is fel fogom mosni ma még a konyhát.
Olyan béna voltam ugyanis, hogy lelöktem az étolajas flakont, amire ugyan rátettem a tetejét, de az eséstől eltörött. Mindenkinek a fantáziájára bírom a továbbiakat.
Mindez persze főzés és zsemlesütés közben  történt úgy, hogy Mincsivel voltunk kettesben.

Kis gondolkozás után rájöttem, hogy ez a kötény bosszúja volt. Csütörtökön vettem magamnak, hogy megkíméljem a ruháimat, de persze ma nem vettem fel, mert még nem tudatosult, hogy van, így elfelejtettem. Amúgy térdig ér, és én pont térdig lettem totál olajos. Illetve nem én, hanem a kedvenc nadrágom.

Ezek után már kicsit féltem, hogy mi jöhet még, mit fogok eltörni, elsózni, vagy hol, és mennyire vágom el (le?) az ujjam, de szerencsére három a magyar igazság és nem volt ráadás.

Délutánra és estére szépen kialakult a nap, bár kicsit hosszú volt. Ikeáztunk megint és szerencsére estére volt program. Két kis bútorocskát vettünk, az egyiknek 27, a másiknak 32 oldalas (A4) az összeszerelési útmutatója. Mégsem ez aggasztott, hanem a spároszacskónyi csavar, szeg, tipli, fogantyú, szerelvény és társai, amiből Mincsike mindig azt kutyulta el, amire épp szükség volt. 70 %-os készültségnél abba kellett hagyni a zajkeltést, mert Mincsikének aludni kellett.
Holnap befejezzük és végre berendezhetem. Annyira imádom, amikor van valami új darab a lakásban , és kicsit más lesz általa, mint a megszokott – szebb, melegebb, hangulatosabb.

Nincsenek megjegyzések: